GB logo webHoe ziet Katwijk er over 10 of 20 jaar uit? Hebben alle huizen en gebouwen zonnepanelen? Is Katwijk al energieneutraal in 2030? Bepalen inwoners zelf wat er in hun straat en wijk gebeurt? Hoeveel bomen en parkjes telt de gemeente? En is de leefomgeving rondom de Provinciale Weg N206 gezonder door de aanleg van de DODO?

Allemaal vragen waar het verkiezingsprogramma voor de raadsperiode 2018-2022 een antwoord op geeft of aandacht aan besteedt. Dit programma en de kandidatenlijst van GemeenteBelangen staan op woensdag 22 november op de agenda van de Algemene Ledenvergadering. Traditiegetrouw wordt deze bijeenkomst gehouden in de Roskam. Aanvang van de ledenvergadering is 19.30 uur.

De denktank start daarna omstreeks 20.00 uur. Het uitgangspunt voor de discussie is de toekomst van Katwijk in het kader van het verkiezingsprogramma. De denktankbijeenkomsten van GB leveren altijd veel goede ideeën op. Recent was dat de DODO, maar bijvoorbeeld ook de geveltuintjes, de glijdende sluitingstijden in de uitgaanshoreca en de Parallelweg langs de A44 zijn in het verleden voortgekomen uit de denktankbijeenkomsten van GB. Het verkiezingsprogramma levert nu ongetwijfeld een uitwisseling van ideeën en creatieve uitwerkingen op.  Alle belangstellenden zijn van harte welkom bij de denktank.

Luister ook het RTV Interview

%MCEPASTEBIN%